wtorek, 23 września 2014

08. Fundacja i kilka zapowiedzi

Witam Was w pierwszy dzień kalendarzowej jesieni!

Na wstępie życzę Wam, żeby ta jesień nie była taka straszna jak ją malują, w szczególności, że Ewa rzuciła kilkoma obiecującymi tekstami na swoim oficjalnym fanpage'u, które zapowiadają, że ta jesień będzie bogata w nowości... :-) A samej Ewie życzę, żeby faktycznie była tak owocna - a nawet bardziej - niż się zapowiada już teraz. 


13 września Ewa poinformowała nas, że przez cały październik i listopad będzie koncertować akustycznie! Ja osobiście jestem z tego powodu bardzo prze-szczęśliwa, ponieważ najbardziej uwielbiam Ewę i jej piosenki właśnie w akustycznej wersji. Poza tym, same koncerty to kameralne spotkania, na których możemy się poczuć, jakbyśmy byli sami na sali. 





















16 września nasza wokalistka potwierdziła swoim postem koncerty w Warszawie i w Łodzi. Dała też nadzieję swoim fanom z Poznania, pisząc, że "ptaszki szepczą też o Poznaniu...". Nawet nie wiecie jaka radość się we mnie narodziła, jak to przeczytałam. Wiem jednak też, że może to jednak tak szybko nie nastąpić, ale bardzo mocno trzymam kciuki za moje rodzinne miasto. A dopóki nie ujrzę Poznania w oficjalnym terminarzu, nie pozostaje mi nic innego, jak jechać do Łodzi... i do Warszawy :-) 





















W międzyczasie nasza rudowłosa piękność wraz z fundacją "Bajkowa Fabryka Nadziei" z Białegostoku pojechała odwiedzić Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny w tymże właśnie mieście. Na oddziale onkologii organizowany był "Dzień Śpiocha". Nasza Ewa również w nim uczestniczyła, czytając dzieciom bajki. Jak sama przyznaje w wywiadzie z portalem 'wspolczesna.pl', dzieciom najbardziej spodobała się postać Kubusiowego tygryska. "- Miałam lekką tremę, bo nigdy publicznie nie czytałam bajek - mówi białostoczanka, Ewa Szlachcic. - Ale dzieciom chyba się podobało. Szczególnie Tygrysek z Opowieści o Kubusiu Puchatku. Chyba dobrze się w niego wczułam. Mam nadzieję, że w niedługim czasie będę mogła dzieciom zaprezentować moje piosenki i to, czym zajmuję się na co dzień. Nie wykluczam jakiegoś minirecitalu i warsztatów wokalnych albo karaoke." - możemy przeczytać. My nie mamy innego wyboru, jak trzymać kciuki na to, żeby Ewa spełniła kiedyś marzenia swoje i dzieci. Link do artykułu: wspolczesna.pl
Zachęcam też do polajkowania fejsbukowego profilu Fundacji: klik.



















































Gdyby jeszcze było mało, to Ewa ostatni tydzień spędziła na próbach do... spektaklu. Walczyła z materiałem musicalowym, arią operetkową, i chórkami góralskimi. Nie wiem, jak Wy, ale ja się nie mogę doczekać premiery spektaklu, która nastąpi podobno już w listopadzie! :-) 

















Niespodziewanie też, Ewa dała koncert w klubie nocnym "Dom kultury" w Lublinie. Sama wokalistka była zaskoczona tym koncertem, ale na pewno zaśpiewała pięknie... tak jak i wyglądała!















Jeżeli chodzi o Instagrama, to Ewa wstawia systematycznie, wszystkie zdjęcia, które dodaje na swojego fanpage'a. 














Na dzisiaj to już koniec. Miłego wieczoru! :) 

15 komentarzy:

  1. To miło ze strony Ewy, że zaangażowała się w akcję fundacji "Bajkowa Fabryka Nadziei". Tym niewielkim gestem - z pewnością - sprawiła małym pacjentom wiele radości :) {woodley-shailene.blogspot.}

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że włączyła się w akcję
    PS:NN,a w niej sukces utworu ''Tajna Misja'' i nowa okładka-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. NN,a w niej nowa sesja zdjęciowa Ewy-zapraszam :)
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło ze Ewa wzięła udział w akcji :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się uda i Ewa zaśpiewa w Twoim mieście :) Śliczne zdjęcia ze wspaniałej wizyty
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Vanessa w studiu nagraniowym i na National Wing Women Weekend Kick-Off-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Koncert Ewy w Pradze+zdjęcia i filmiki-więcej znajdziecie w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Vanessa w Los Angeles-zapraszam na NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. boże jak mi szkoda takich dzieci :( ale cieszę się, że takie osoby jak Ewa chociaż na chwilę odrywają te dzieciaczki od tej szarej rzeczywistości...

    nowy post
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam na nowo opublikowany post :) {woodley-shailene.blogspot.}

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tęczowe pazurki - jedno z moich ukochanych zdobień :)
    Trzymam kciuki za koncert!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam do czytania.
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowe posty http://magdalenatul.blog.pl & http://ewelina--lisowska.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń